2011. április 25., hétfő

Brüno - Sacha Baron Cohen ( Borat ) Bontatlan - Jelenlegi ára: 3 199 Ft


Tartalom: eredeti dvd film bontatlanul
Magyar szinkronnal és felirattal
Tschüss! Híres embernek lenni szuper wunderbar, így natürlich, hogy az osztrák nép féltékeny lett a népszerűségemre, és richtig kirúgtak az übertrendi divatműsoromból, a Funkyzeitból. Ekkor jöttem rá, hogy eljött az ideje, hogy Brüno magáévá tegye a világot! Also elutaztam Amerikába, hogy celeb legyek, majd megpróbáltam elsimizni a közel-keleti vircsaftot, aztán csatlakoztam az amerikanische hadsereghez, később részt vettem ein swinger partyn, talk show-kban jártam, mint spezial gast, plüssz még kempingezni is elmentem néhány matzivadásszal – de még a legtutibb kellékről, das örökbefogadott schwartzbébiről sem feledkeztem meg!
Also mit gondoltok, mennyire lett überhíres Brüno? Na ja, most már nicht Schwarzenegger a legmenőbb meleg filmsztár a világon!
EXTRÁK:
Bővített jelenetek- MAGYAR FELIRATTAL
Kimaradt jelenetek- MAGYAR FELIRATTAL



Jelenlegi ára: 3 199 Ft

Az aukció vége: 2011-04-30 22:17
. Brüno - Sacha Baron Cohen ( Borat ) Bontatlan - Jelenlegi ára: 3 199 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése